TAJANA TRUPKOVIĆ in DUŠKO ĆUPURDIJA

Dermanova
Dermanova
alerion80 intervju2

TAJANA TRUPKOVIĆ in DUŠKO ĆUPURDIJA, lerion DT grupa

Ustanovitev kozmetičnega salona zahteva potrpljenje, delo in predanost, s pravim pristopom in predanostjo, pa se lahko razvije v uspešno in dobičkonosno podjetje.

POVEJTE NAMA NEKAJ O SEBI?

TAJANA: Že vrsto let sem predana bogatenju sveta lepote z distribucijo vrhunske profesionalne kozmetike in naprednih aparatov. Preden sem vstopila v ta dinamičen sektor, sem pridobil izkušnje z delom v izobraževanju. Čeprav so to na videz nepovezana področja, mi je prejšnje delo pomagalo razviti potrpežljivost in pozornost do podrobnosti – veščine, ki so ključne tudi v svetu lepote. Moja strast do estetike in dobrega počutja strank, je gonilna sila, ki me motivira, da svojim partnerjem, lastnikom salonov, nudim le najboljše izdelke in tehnologije. Z delom, osredotočenim na inovativnost in kakovost, je moj cilj podpirati koz,etičarke pri ustvarjanju izjemnih izkušenj za njihove stranke.

 

DUŠKO: S tehničnim znanjem moja kariera odraža strast do analize, natančnosti in inovativnosti. V lepotni industriji, ki je tradicionalno bolj ženskookolje, sem našel izziv, ki me vsak dan motivira. Kot nekdo, ki ceni podrobnosti in korektnost, mi moj tehnični pristop omogoča izboljšati kakovost in raznolikost izdelkov, ki jih ponuja naše podjetje. Uživam v ustvarjanju rešitev, ki ne le izpolnjujejo, ampak tudi presegajo pričakovanja naših strank.  Salonom omogočajo, da svojim strankam nudijo izjemne storitve. Moja vloga v tem ‘ženskem svetu’ ni le poslovna, ampak priložnost za spodbujanje raznolikosti in inovativnosti v nenehno razvijajoči se industriji.

KAKO JE DELATI V TEAMU?

TAJANA: Timsko delo je, še posebej v našem primeru, ključno za uspeh podjetja. Z Duškom sva razvila izjemen partnerski odnos, ki temelji na medsebojnem spoštovanju in razumevanju, ter uspešno opredelila svoje vloge glede na svoje želje in strokovne sposobnosti. Zadolžena sem za trženje, finance, nabavo in logistiko in najraje delam v pisarni, kar mi omogoča učinkovito obvladovanje teh ključnih vidikov našega poslovanja. Po drugi strani pa Duško ta nabor veščin dopolnjuje z upravljanjem tehničnih novosti, potovanji in ustvarjanjem novih poslovnih stikov, ter iskanjem novih poslovnih priložnosti. Vse pomembne odločitve sprejemava skupaj, z argumentiranim in konstruktivnim pogovorom. Ta pristop ne spodbuja samo učinkovitosti in inovativnosti, temveč ustvarja delovno okolje, v katerem se lahko razvijamo in prispevamo k optimalnemu uspehu podjetja.

KDAJ STE ZAČELI S TO DEJAVNOSTJO?

DUŠKO: Naše podjetje je svojo pot začelo pred dvajsetimi leti, ko smo po naključju naleteli na zelo inovativen estetsko-terapevtski aparat. To je bil trenutek, ki nas je razveselil zaradi močnih estetskih in rehabilitacijskih možnosti, ki jih ponuja naprava. Do takrat na našem trgu ni bilo podobne. Ugotovili smo, da je to izjemna poslovna priložnost in se odločili ustanoviti podjetje.

Zraven poslovnih razlogov je bil tudi osebni motiv izjemno močan. Namreč, eden od mojih dobrih prijateljev se je soočal s težavami zaradi specifičnih zdravstvenih težav in ta naprava se je izkazala kot ključna pri njegovem okrevanju in izboljšanju kakovosti življenja. Ko sem videl, koliko lahko pomaga, sem bil še bolj motiviran, da bi to tehnologijo dal na voljo več ljudem.

Ustanovitev podjetja je bila za naju spontana odločitev. Skupaj s poslovno partnerico, ki deli mojo strast do inovativnosti in kakovosti, sva ustanovila podjetje, ki danes ponuja napredne estetske in terapevtske rešitve, ter prispeva k dobremu počutju mnogih.

KAKO SE JE RAZVIJALO VAŠE PODJETJE?

TAJANA: Naše podjetje se je razvijalo postopoma in z veliko previdnostjo, s poudarkom na postavljanju stabilnih temeljev, ki bodo podpirali dolgoročno rast in razvoj. Že od začetka sva stremela k ustvarjanju kakovostne ekipe. Naša ekipa ni le skupina posameznikov, ampak skupnost strokovnjakov, ki delijo isto vizijo in vrednote, ter so resnično predani odličnosti v vseh vidikih našega poslovanja.

 

Eden najpomembnejših vidikov našega poslovanja je zmožnost natančne ocene, katere storitve ali produkti bodo najbolj ustrezali posameznemu naročniku glede na njegov poslovni koncept, tip naročnika in razmere na trgu. Ta personalizirana podpora našim strankam omogoča ne le izbiro pravega izdelka, temveč tudi, da kar najbolje izkoristijo svoje tržne priložnosti in razvijejo svoje poslovanje na način, ki najbolj ustreza njihovim osebnim željam in ciljem.

Zraven visokih standardov kakovosti in varnosti, ter naša predanost zagotavljanju podrobne in prilagojene podpore, je tisto, v čemer se razlikujemo. S tem pristopom smo pridobili trdno zaupanje med strankami, od katerih jih je veliko z nami že od samega začetka. V lepotni industriji, kjer se trendi hitro spreminjajo, je izjemno pomembno biti obveščen in kritično oceniti vsako novo tehnologijo. Naša zavezanost k odličnosti in integriteti je zagotovila, da se lahko naše stranke vedno zanesejo na nas, kot na zaupanja vrednega partnerja, da jim zagotovimo najboljšo rešitev za njihove potrebe.

KAJ VSE LAHKO PONUDITE STRANKAM?

DUŠKO: Naše podjetje ponuja veliko več kot le izdelke; ponujamo celovite rešitve, ki podpirajo vse vidike poslovanja kozmetičnih salonov. Sodelovanje z nami se ne začne s prodajo in ne konča z dostavo izdelka. Naša odlična prodajna ekipa je osredotočena na iskanje optimalnih rešitev za posamezne stranke, naši inštruktorji pa zagotavljajo stalno podporo in brezplačno izobraževanje za vse naše izdelke.

Zraven prodaje našim strankam, nudimo tudi možnost najema večine aparatov iz naše ponudbe. Lizing je idealen način, da nekdo oceni, kako dobičkonosen je lahko določen kos opreme v kozmetičnem centru brez strahu pred finančnim tveganjem.

Znotraj podjetja imamo tudi lastno servisno ekipo, ki skrbi, da vse naprave vedno delujejo brezhibno in tako zmanjšajo možnost izpadov. Naša tehnična podpora je na voljo za vsa vprašanja in potrebe naših strank.

Razumemo tudi finančne izzive, s katerimi se soočajo naše stranke, zato jim pomagamo ustvariti finančne strukture, ki podpirajo njihovo rast in razvoj. Ponujamo tudi popuste, vezane na ravni porabe, kar dodatno pomaga našim partnerjem doseči boljše pogoje, ko rastejo.

Naše marketinške storitve vključujejo pomoč pri oblikovanju marketinških strategij, organiziranje dnevov odprtih vrat in oblikovanje inovativnih pristopov do strank. Organiziramo tudi izobraževanja, ki niso povezana samo z našimi produkti, ampak tudi za izboljšanje poslovnih veščin, kar našim strankam omogoča, da uresničijo polni potencial svojih poslovnih podvigov.

S tem celovitim pristopom ne veljamo le za dobavitelje, temveč za resnične partnerje pri rasti in razvoju poslovanja naših strank. Naš cilj je zagotoviti, da je vsak vidik njihovega poslovanja podprt, optimiziran in pripravljen na prihodnje izzive.

KAKO IZBIRATE DOBAVITELJE, KI JIH ZASTOPATE?

TAJANA: Iskanje in izbiro dobaviteljev, ki bodo del našega portfelja, temeljimo na več ključnih kriterijih, ki zagotavljajo, da naše stranke dobijo le najboljše. Prvo merilo je seveda kakovost izdelka. Zagotavljamo, da vsak izdelek, ki ga ponujamo, ustreza najvišjim industrijskim standardom, kar vključuje temeljito testiranje in ocenjevanje, preden postane del naše ponudbe.

Ključno vlogo igra tudi hitrost dostave. Sodelujemo z dobavitelji, ki lahko zagotovijo hitre in zanesljive dostave, ter tako zagotovijo, da lahko naše stranke nadaljujejo svoje delo brez nepotrebnih prekinitev. Izredno pomemben je tudi ugled blagovne znamke; sodelujemo s proizvajalci, ki so na trgu prepoznavni po svoji inovativnosti in odličnosti.

Inovativnost je še en pomemben vidik. V svetu lepote se tehnologija nenehno razvija in mi želimo biti v ospredju teh sprememb. Zato izbiramo dobavitelje, ki so vodilni na področju inovacij in ki redno uvajajo revolucionarne izdelke, ki lahko izboljšajo poslovanje naših strank.

Čeprav se številni proizvajalci obrnejo na nas sami, skrbno izbiramo tiste, katerih vrednote in vizija ustrezajo naši. To zagotavlja, da naši partnerji ne delijo samo naše strasti do kakovosti, temveč tudi našo zavezanost k odličnosti storitev in podpore.

S takšnim strogim izborom zagotavljamo, da vsak vidik naše ponudbe ne le izpolnjuje, ampak presega pričakovanja naših strank, s čimer prispeva k njihovemu uspehu in zadovoljstvu.

KATERA JE ZNAMKA, S KATERO STE ZAČELI?

DUŠKO: naše sodelovanje in poslovanje se je začelo z LPG Systems, vodilnim svetovnim proizvajalcem inovativnih naprav za estetiko, terapijo in medicinsko uporabo. Za LPG smo se odločili zaradi njihovega izjemnega ugleda in dejstva, da njihovih izdelkov kljub velikemu povpraševanju še ni bilo na našem trgu. LPG je vodilni v svetu pri razvoju naprav za boj proti celulitu in ohlapni koži, njihova uporaba pa je izjemno široka. Podjetje je na trgu prisotno že skoraj 40 let, njegovi začetki pa temeljijo na terapevtskih zdravljenjih. Zahvaljujoč nenehnim inovacijam in dokazano učinkovitim rezultatom, ki jih spremljajo številne klinične in znanstvene študije, se je LPG uspelo obdržati v samem vrhu v svetu nege telesa. Sodelovanje z LPG nam je omogočilo globoko razumevanje lepotnega trga in potreb naših strank. V izkušnjah, pridobljenih pri delu z njihovimi napravami, smo prepoznali možnosti za nadaljnjo širitev naše ponudbe. Zato smo zraven naprav začeli širiti tudi v segment profesionalne kozmetike, pri čemer vedno skrbimo, da naši izdelki in storitve ustrezajo najvišjim standardom kakovosti in inovativnosti. Ta pristop nam je omogočil zagotavljanje celovitih rešitev, ki našim strankam pomagajo doseči vrhunske rezultate in zadovoljiti vse potrebe strank.

ČEMU DAJETE PREDNOST, APARATOM ALI KOZMETIKI?

TAJANA: V našem poslu pripisujemo enak pomen napravam in kozmetiki, saj verjamemo, da ima vsak vidik naše ponudbe ključno vlogo pri zagotavljanju celovitih rešitev za lepoto in zdravje kože. Naprave, ki jih ponujamo, predstavljajo vrhunec tehnološke inovacije in nam omogočajo tretmjee, ki dosegajo izjemne rezultate z minimalnimi poškodbami kože in hitrim okrevanjem. Po drugi strani pa naša kozmetika vsebuje visokokakovostne, skrbno izbrane sestavine, ki kožo negujejo, spodbujajo njeno obnavljanje in optimalno dopolnjujejo tretmaje z našimi aparati.

Naš cilj je ustvariti sinergijo med tehnologijo in lepotnimi izdelki, da bi povečali njihove koristi in strankam zagotovili celovit pristop k negi kože. Kombinacija naprednih naprav in vrhunske kozmetike nam omogoča, da obravnavamo širok nabor potreb in težav kože, tako da je vsaka nega individualizirana in učinkovita.

Torej ni vprašanje, ali imamo raje naprave ali kozmetiko, ampak kako najbolje uporabiti vsako od teh komponent,  tako da bodo naše stranke dosegle najboljše možne rezultate in najvišjo stopnjo zadovoljstva.

KAKO SLEDITE NOVOSTIM?

DUŠKO: Sledenje novostim in trendom v lepotni industriji je ključ do našega poslovnega uspeha. Da smo vedno na tekočem z novostmi, se redno udeležujemo vodilnih mednarodnih sejmov in konferenc, specializiranih za estetiko, kozmetiko in wellness. Ti dogodki so odlična priložnost za spoznavanje najnovejših tehnologij, izdelkov in tehnik, kakor tudi za mreženje z vrhunskimi strokovnjaki iz lepotne industrije.

Nenehno spremljamo strokovne revije in publikacije, da bi imeli vpogled v najnovejše raziskave in inovacije. Pomemben vir informacij za nas so tudi digitalni mediji in specializirani blogi, saj hitro omogočijo vpogled v tržne trende in potrošniške navade.

Aktivno sodelujemo tudi s proizvajalci in dobavitelji, ki so vodilni na svojih področjih, kar nam omogoča, da iz prve roke dobimo informacije o prihajajočih novostih in smo korak pred konkurenco. Ta kombinacija metod nam omogoča učinkovito sledenje in uvajanje novosti v naše poslovanje, s čimer zagotavljamo, da imajo naše stranke vedno dostop do najboljših in najnovejših rešitev v lepotni industriji.

PREDSTAVITE NAM VAŠO EKIPO.

TAJANA: Naš tim sestavljajo izjemno kvalitetni strokovnjaki. Njihova predanost delu je ena ključnih vrednot našega podjetja. Vsak član ekipe ni izbran le zaradi svojih poklicnih sposobnosti, ampak tudi zaradi svoje strasti do kozmetične industrije in njihove iskrene želje pomagati našim strankam. Naši zaposleni, polni inovativnih idej, nenehno iščejo nove načine za izboljšanje naših storitev in izdelkov ter kako dodatno obogatiti izkušnjo vsake stranke.

Vsak član naše ekipe prinaša svoj edinstven pristop in strokovno znanje, zaradi česar je naša ponudba celovita in prilagojena različnim potrebam naših strank. Ponosni smo na vzdušje odprtosti in podpore, ki vlada med našimi zaposlenimi, saj verjamemo, da je to osnova za ustvarjanje inovativnih in učinkovitih rešitev v svetu lepote.

Druži nas skupna ljubezen do kozmetike in odnos do strank, kar nas motivira, da vsak dan zagotavljamo odličnost in se nenehno izpopolnjujemo v vsem, kar počnemo.

KAKO IMATE UREJEN SERVIS?

DUŠKO: Eden ključnih vidikov našega podjetja je interni servis, ki je sestavni del naše ponudbe. Zahvaljujoč dejstvu, da je storitev zgrajena neposredno v našem podjetju, se lahko hitro in učinkovito odzovemo na vse potrebe in zahteve naših strank. Ta zmožnost hitrega odzivanja na povpraševanja po storitvah, bistveno poveča zadovoljstvo naših strank in zagotavlja zanesljivost in učinkovitost vseh naših naprav.

Zaradi naše predanosti odlični storitvi za stranke smo eno redkih podjetij v tej niši, ki ponuja tako celovito in integrirano podporo. Verjamemo, da sta vzdrževanje in servisiranje naprav enako pomembna kot prodaja le-teh, saj želimo vsakemu naročniku zagotoviti najboljšo možno izkušnjo v celotnem obdobju uporabe naših izdelkov.

KOZMETIČARKAM NUDITE TUDI IZOBRAŽEVANJA ZA UPORABO KOZMETIKE IN APARATOV.

TAJANA: Naša izobraževanja za uporabo profesionalne kozmetike in naprav so zelo dobro obiskana, kar odraža visoko stopnjo zavedanja naših strank o pomenu nenehnega izpopolnjevanja in usposabljanja. Stranke prepoznavajo dodano vrednost, ki jo zagotavljamo z našimi izobraževalnimi programi, saj z vsakim izobraževanjem ne povečajo le svojega strokovnega znanja o uporabi naših produktov, ampak tudi izboljšajo kakovost storitev, ki jih lahko ponudijo svojim končnim uporabnikom.

Zanimanje za naše izobraževalne vsebine je konstantno in kaže, kako naši naročniki stremijo k odličnosti pri svojem delu. Z zagotavljanjem teh usposabljanj strankam omogočamo, da se ne samo seznanijo z najnovejšimi tehnologijami in izdelki, ampak tudi razvijejo globlje razumevanje o tem, kako najbolje uporabiti ta orodja v svojih okoljih. Ta pristop podpira njihov profesionalni razvoj in pomaga graditi dolgoročne, kakovostne odnose z njihovimi strankami.

Verjamemo, da so tovrstna izobraževanja nujna za ohranjanje visokih standardov v lepotni industriji, zato nenehno izboljšujemo in širimo naše izobraževalne programe.

SODELUJETE S ŠOLAMI NA HRVAŠKEM IN V SLOVENIJI. OPAŽATE KAKŠNE RAZLIKE?

DUŠKO: V sodelovanju z izobraževalnimi ustanovami na Hrvaškem in v Sloveniji opažamo visoko stopnjo zanimanja dijakov in študentov za kozmetologijo v obeh državah. Izkazujejo veliko zagnanost in željo po učenju in izpopolnjevanju, kar je spodbudno videti in nas spodbuja, da se čim bolj vključimo v njihove izobraževalne programe.

Posebnost sodelovanja s Slovenijo je v strukturi njihovega izobraževalnega sistema, ki zraven srednješolskega izobraževalnega programa ponuja tudi višje in visokošolske smeri kozmetologije. To slovenskim študentom omogoča poglobitev znanja in specializacijo na različnih področjih kozmetologije na višjih stopnjah, kar je prednost, ki je na Hrvaškem trenutno ni.

pred tretmajem  ….  po 30 tretmajih

KAKŠNI SO VAŠI NAČRTI ZA PRIHODNOST?

V prihodnosti bo naše podjetje nadaljevalo z inovacijami in razvojem, da bi ostali v ospredju lepotne industrije in estetske medicine. Našo ponudbo izdelkov in storitev nameravamo še širiti, predvsem na področju estetske medicine, hkrati pa ohranjati visok standard v klasični estetiki. Naš cilj je kozmetičnim salonom in poliklinikam zagotoviti najsodobnejše tehnologije, ki bodo strankam omogočale vrhunske tretmaje in rezultate.

Intenzivno bomo spremljali in uveljavljali najnovejše trende in tehnologije, da bomo svojim strankam lahko vedno ponudili inovativne rešitve, ki bodo izboljšale učinkovitost njihovih storitev in povečale zadovoljstvo njihovih strank. Še naprej nameravamo vlagati v izobraževanje in usposabljanje naše ekipe, da bodo naše stranke imele dostop do strokovnjakov, ki so vedno seznanjeni z najnovejšimi tehnikami in znanji iz sveta kozmetologije in estetske medicine.

S temi aktivnostmi želimo zagotoviti, da imajo naše stranke – kozmetični saloni ali poliklinike – vse potrebne vire za uspeh na dinamičnem in nenehno spreminjajočem se lepotnem trgu. Naše poslanstvo je, zagotoviti ne le izdelke in storitve, ampak tudi partnerstvo in podporo, ki bo strankam pomagala pri rasti in razvoju v skladu z njihovimi lastnimi poslovnimi cilji in ambicijami.

IN MORDA ZA KONEC, KAKŠEN NASVET ZA KOZMETIČARKE? NA KAJ MORAJO BITI POZORNE PRI OPREMLJANJU SALONA IN IZBIRI DOBAVITELJEV?

Pri opremljanju kozmetičnega salona ali izbiri dobavitelja je ključnega pomena, da daste prednost kakovosti, upoštevate pa tudi finančno podporo dobavitelja. Izbira dobavitelja, ki vam lahko pomaga ustvariti finančno strukturo, kot so kredit, posebni popusti za odličnost ali možnost najema namesto nakupa, je lahko zelo koristna za upravljanje vašega proračuna in zmanjšanje začetnih stroškov.

Pomembno je, da imajo dobavitelji, s katerimi sodelujete, v svoji ponudbi kakovostne blagovne znamke, pa tudi, da imajo sami ugled in lahko zagotovijo ustrezno tehnično in servisno podporo. Preverite razpoložljive garancije in poprodajne storitve, saj je to nujno za vzdrževanje in zanesljivost vaše opreme.

Ne spreglejte tudi pomena izobraževanja, ki ga ponudnik ponuja. Partner, ki zagotavlja usposabljanje in izobraževanje za svoje izdelke, je lahko dragocen, saj vam omogoča, da kar najbolje izkoristite izdelke, ki jih kupite.

Izredno pomembno je tudi prisluhniti povratnim informacijam vaših strank. Oni so vaš najboljši pokazatelj, ali ste izbrali prave izdelke in storitve. Zato redno preverjajte njihovo zadovoljstvo in svojo ponudbo prilagodite njihovim željam in potrebam.

KAJ SVETUJETE MLADIM, KI SE PODAJAJO NA POSLOVNO POT V KOZMETIKI?

Za vse tiste, ki so na začetku te poslovne poti, je pomembno poudariti nekaj ključnih točk, ki jim bodo pomagale na poti do uspeha:

Izobrazba in strokovnost: ključno je stalno usposabljanje in izobraževanje na področju kozmetologije. Posvetite čas pridobivanju znanj in veščin, potrebnih za kakovostno opravljanje storitev.

Poslovni načrt: Razvijte podroben poslovni načrt, ki vključuje vse od finančnih projekcij do tržnih strategij. Jasna opredelitev vaših storitev, ciljne skupine in načina, kako boste pritegnili stranke, je ključ do uspeha.

Lokacija: lokacije lahko pomembno vpliva na promet vašega salona.

Kakovostna oprema in izdelki: investirajte v visokokakovostno opremo in kozmetične izdelke. To ni pomembno samo za zagotavljanje odličnih storitev, ampak tudi za ustvarjanje ugleda vašega salona, ki zagotavlja najboljšo nego in storitve.

Tržne in prodajne strategije: razviti učinkovite tržne strategije za pridobitev strank, kakor tudi, da jih zardržite v svojem salonu. Uporabite družbena omrežja, spletno trženje ter lokalne dogodke in promocije, da povečate prepoznavnost svojega salona.

Kakovostna storitev in odnosi s strankami: zagotavljanje izjemnih storitev in vzpostavljanje pozitivnih odnosov s strankami, bi moralo biti v središču vaše poslovne filozofije. Zadovoljna stranka je najboljša reklama za vaš salon.

Pravni in finančni predpisi: seznanite se z l zakoni in predpisi o vodenju kozmetičnega salona, ​​vključno z licenciranjem, zdravstvenimi in varnostnimi standardi. Prav tako vodite ustrezne evidence in finance, da se izognete morebitnim pravnim in davčnim zapletom.

 

Ustanovitev kozmetičnega salona zahteva potrpljenje, delo in predanost, s pravim pristopom in predanostjo, pa se lahko razvije v uspešno in dobičkonosno podjetje.

BLAGOVNE ZNAMKE, KI JIH ZASTOPATE

Za več informacij lahko kontaktirate: Alerion DT grupa d.o.o. , www.alerion.si, info@alerion.si,  + 385 91 6776 001

Zastopamo veliko blagovnih znamk, zato se bom osredotočil le na tiste, za katere je največ zanimanja:

Profesionalna kozmetika GUINOT – Guinot je vodilna blagovna znamka v ustvarjanju najnaprednejših metod nege kože in tehnologij, ki se ob tem  uporabljajo. Zasnovali so inovativne metode tretmajev, ki so osvojili srca ljudi z željo po ohranjanju lepote, po vsem svetu. Z leti je Guinot zaradi učinkovitosti tretmajev in izdelkov postal vodilna blagovna znamka na trgu kozmetičnih salonov. Guinot v svoji ponudbi vključuje izdelke za nego obraza in telesa ter izdelke za depilacijo.

Profesionalna kozmetika ARKANA – sodobna, napredna in inovativna evropska blagovna znamka, ki ponuja nevrokozmetiko – prihodnost učinkovite nege kože. Inovativni pristop Arkane temelji na spremljanju najnovejših znanstvenih odkritij, povezanih z regenerativno medicino, katerih rezultate uporabljajo v svojih izjemno kakovostnih in močnih kozmetičnih izdelkih, katerih rezultati so vidni takoj. Arkana ne vsebuje nobenih umetnih dodatkov ali ojačevalcev, kot so snovi živalskega izvora, naftni derivati, dražeči detergenti in parabeni.

INSTITUT BCN – BCN inštitut ponuja linijo visoko koncentriranih mezokoktajlov farmacevtske kakovosti, ki se nanašajo z microneedlingom z nappage tehniko in različnimi aparaturnimi tehnologijami. Izdelki so namenjeni strokovnjakom za nego kože, ki se osredotočajo na reševanje specifičnih težav. Linija temelji na sterilnih serumih in koktajlih. Znotraj znamke obstaja preko 50 različnih serumov, ki jih lahko kombiniramo na različne načine, glede na težave s kožo.

BIOREPEEL CL3 – inovativen kemični piling, ki združuje tri kisline in zagotavlja celovito obnovo kože. BioRepeel je neinvaziven in blag, uporaben v vseh letnih časih in primeren za vse tipe kože. Rezultati pri regeneraciji kože, proti staranju, zmanjševanju aken in razbarvanja, pa so izjemno močni in takojšnji.

LPG aparati – vodilni v svetu pri odpravljanju celulita, ohlapne kože in trdovratnih maščobnih oblog. Naprava deluje na patentiranem naravnem principu, ki ga najlažje razumemo kot popolno mehanizirano masažo tkiv, z izjemnimi rezultati. LPG ima tudi močan terapevtski učinek, njegove možnosti pa potrjuje veliko število znanstvenih in kliničnih raziska.

Adipologie – naprava, ki je odlična v boju z odvečno težo in trdovratnimi maščobnimi oblogami. Daje hitre in izredne rezultate pri hujšanju in je naš trg osvojil ravno zaradi teh odličnih rezultatov. Adipološke tretmaje lahko najdete v kozmetičnih salonih, pa tudi v estetskih klinikah.

DR.PLATON by DB SkinTech – Naprava Platon uporablja napredno tehnologijo hladne atmosferske plazme za tretmaje kože, kar omogoča varno in neboleče izboljšanje kože brez potrebe po okrevanju. Ta naprava je izjemno učinkovita pri odpravljanju aken in mastne kože, zmanjšuje vnetje in pomaga uravnotežiti proizvodnjo sebuma. Prav tako spodbuja regeneracijo kože in proizvodnjo novega kolagena, kar vodi do pomlajevanja kože in boljše elastičnosti. Platon je učinkovit tudi pri zmanjševanju hiperpigmentacije in povečuje prepustnost kože za boljšo absorpcijo učinkovin iz drugih tretmajev.

Matrix platforma – specifična je zaradi modularne zasnove, hkrati pa tudi možnosti ugodnega najema. Vsebuje osnovne tehnologije, potrebne za delovanje vsakega kozmetičnega salona, ki lahko s svojimi kombinacijami povsem zaokrožij njegovo ponudbo. To so diamantna mikrodermoabrazija, mezoterapija brez igel, ultrazvok obraza z ultrazvočno spatulo, ultrazvočna kavitacija, oksiterapija, radiofrekvenca obraza in telesa, dermomasaža obraza in ultrazvok telesa.

Za več informacij lahko kontaktirate: Alerion DT grupa d.o.o. , www.alerion.si, info@alerion.si,  + 385 91 6776 001

Oglasno sporočilo

Letna naročnina: 16€
Dijaki in študenti: 10€
Kozmetični saloni: Brezplačno