HELENA KOSMINA

Dermanova
Dermanova
intervju-helena i

Helena Kosmina

»Verjamem v moč znanja in pomembnost stalnega učenja. V podjetju zato ne skrbimo le za kakovostne izdelke, temveč tudi za podporo, strokovno rast in razvoj partnerjev.«

GOSPA HELENA KOSMINA, POVEJTE NAM NEKAJ O SEBI?

Sem Helena Kosmina, 34-letna podjetnica in direktorica podjetja Arlen d.o.o., ki sem ga ustanovila pri enaindvajsetih letih. Strokovnost, iskrenost in spoštovanje dolgoročnih odnosov so vrednote, ki me vodijo tako v poslovnem kot tudi v osebnem življenju.

Verjamem v moč znanja in pomembnost stalnega učenja. V podjetju zato ne skrbimo le za kakovostne izdelke, temveč tudi za podporo, strokovno rast in razvoj partnerjev. Naš cilj je, da z znanjem, pristnostjo in premišljenim delovanjem soustvarjamo okolje, v katerem se lahko razvijajo tako posamezniki kot stroka.

GLEDE NA TO, DA VAS DELO OKUPIRA TAKO REKOČ VES DAN, KAKO SI NABIRATE MOČI?

Iskanje ravnovesja med delom in regeneracijo je verjetno eden največjih izzivov sodobnega podjetništva in dolgo tudi moja šibka točka. V preteklosti sem pogosto delovala na robu zmogljivosti, kar se je odražalo tudi na mojem zdravju. Šele v zadnjih nekaj letih sem začela to spreminjati in vzpostavljati bolj zdrav ritem.

Zelo pomembno mi je, da dan začnem umirjeno, brez hitenja, ki me sicer spremlja večino dneva. Zgodnje vstajanje mi omogoča, da si prvih trideset minut vzamem zase, si pripravim čaj in v miru preberem prve maile.

Ključno vodilo pri regeneraciji je zame poslušanje telesa. Ko začutim, da sem presegla mejo, si dovolim se ustaviti in odpočiti. Pomembno vlogo pri tem igrajo tudi vikendi, ki jih namenim načrtovanju tedna, občasnim oddihom ter ritualom, kot so nega obraza ali masaža.

KDAJ STE ZAČELI S TO DEJAVNOSTJO?

Leta 2012, pri svojih enaindvajsetih letih, sem prevzela distribucijo za blagovno znamko Xtreme Lashes ter vodenje salona, specializiranega za podaljševanje trepalnic. Takrat se mi niti sanjalo ni, kam me bo ta pot pripeljala. Vse se je začelo precej spontano, z željo po ustvarjanju lastne poti v svetu lepote in nege.

Vstop v podjetništvo je bil zame velik korak, a sem zelo hitro začutila, da me delo z ljudmi in ustvarjanje nečesa svojega resnično izpolnjujeta. Vedno me je veselilo iskati nove pristope, razvijati projekte in ustvarjati okolje, v katerem lahko rastejo tudi drugi. Čeprav se takrat še nisem zavedala razsežnosti svoje odločitve, danes vem, da je bila ena boljših v mojem življenju.

KAKO SE JE RAZVIJALO VAŠE PODJETJE?

Razvoj podjetja poteka premišljeno, korak za korakom, z željo po stabilni in dolgoročni rasti. Od samega začetka sledimo načelu, da nove blagovne znamke vključimo šele takrat, ko so temelji za obstoječe dobro postavljeni. Začeli smo z distribucijo Xtreme Lashes za Slovenijo, kasneje tudi za Hrvaško.

Postopoma smo portfelju dodajali druge kakovostne in strokovno podprte blagovne znamke, kot so Neyes Brows, dr. Voss, Courage&Khazaka ter najnovejšo, francosko kozmetiko Laboratories Mansard.

Eden naših najpomembnejših projektov doslej je razvoj lastne blagovne znamke LaVitaLab, linije prehranskih dopolnil, zasnovane z mislijo na celostno podporo telesu. Prva izdelka, FemmeDiva in GladiatorTboost, sta namenjena ženskam in moškim ter združujeta znanstvena dognanja, kakovostne sestavine in skrbno premišljen pristop k vsakodnevnemu boljšemu počutju in vitalnosti.

PREDSTAVITE NAM NA KRATKO VAŠ TEAM.

Arlen d.o.o. je manjše družinsko podjetje, ki deluje s predanostjo, zaupanjem in timskim duhom. Ekipo sestavljajo sodelavci, ki vsak na svoj način pomembno prispevajo k razvoju podjetja.

Moj oče, Igor Kosmina, je prokurist in skrbi za finance, pravilnike ter druge ključne administrativne in poslovne procese. Delo opravlja iz Kopra, kjer se nahaja tudi sedež podjetja.

V Ljubljani, kjer imamo poslovne prostore s pisarnami in izobraževalno kozmetično sobo, deluje Anja, vodja ”kozmetičnega dela”, ki pokriva v večini programa dr. Voss in Laboratories Mansard. Skrbi za pripravo in izvedbo izobraževanj, praktične prikaze ter strokovno podporo partnerjem. Poleg tega sodeluje tudi pri pripravi vsebin za družbena omrežja in interna gradiva.

Za področje marketinga skrbi Jan, ki vodi celostno komunikacijo blagovnih znamk. Njegovo delo obsega pripravo e-novic, oglaševalskih kampanj, besedil za splet, analitiko in snovanje kreativnih vsebin za različne kanale.

Del marketinške ekipe je tudi moja sestra Katja, ki ustvarja vsebine za družbena omrežja ter skrbi za fotografije izdelkov in tretmajev. Večinoma dela iz Kopra, enkrat do dvakrat tedensko pa se pripelje na Brezovico, kjer pomaga pri sprejemu in pripravi pošiljk.

Nazadnje se nam je pridružila Tadeja, ki je prevzela področje logistike. Poleg rednega dela pri pakiranju in urejanju naročil že prevzema tudi posamezne naloge s področja trženja.

Ker smo majhna ekipa, si pogosto delimo naloge in sodelujemo na različnih področjih.

KAJ VSE LAHKO PONUDITE STRANKAM?

Strankam ponujamo strokovna izobraževanja, prilagojena posameznim blagovnim znamkam, ki jih zastopamo ter veleprodajo izdelkov za profesionalno uporabo in izdelkov za domačo nego. Pri določenih programih, kot sta Xtreme Lashes in Neyes Brows, je na voljo tudi maloprodaja za končne kupce.

Ena naših ključnih prednosti je hitra odzivnost – na e-pošto odgovarjamo v najkrajšem možnem času, večina naročil, prejetih do 12. ure, pa je odpremljena še isti dan.

Strankam ostajamo na voljo tudi po zaključenih izobraževanjih in sicer jim nudimo pomoč, dodatna pojasnila ter strokovno podporo. Poleg tega redno razvijamo nove vsebine in ustvarjamo priložnosti za nadgradnjo znanja.

Verjamemo, da uspešno sodelovanje temelji na strokovnosti, zaupanju in odprti komunikaciji.

PREDSTAVITE NAM NA KRATKO VAŠ PRODAJNI ASORTIMA (PO ZNAMKAH IN KRATEK OPIS)

Xtreme Lashes

Ameriška blagovna znamka, specializirana za podaljševanje trepalnic. V sklopu tega ponujamo začetna in nadaljevalna izobraževanja, ki potekajo po enotni metodologiji po vsem svetu. Certifikati, ki jih prejmejo udeleženke, so mednarodno priznani. Znamka vključuje tudi vrhunske materiale za delo ter izdelke za nego podaljšanih trepalnic (aftercare).

 

Neyes Brows

Nemška znamka, namenjena oblikovanju in negi naravnih obrvi in laminaciji obrvi ter trepalnic. Ponuja kakovostne izdelke kot so pincete, barve, senčila in voski. Strankam omogočamo izobraževanja ter nakup materiala za delo in za nego trepalnic in obrvi.

 

Dr. Voss

​Dr. Voss je nemška kozmetična znamka, ki se osredotoča na razvoj visokokakovostnih izdelkov za nego kože, zasnovanih brez emulgatorjev, konzervansov, silikonov in parabenov.
Njihov temeljni koncept je Dual Lift® sistem, ki temelji na dejstvu, da je koža sestavljena iz več slojev, pri čemer vsak potrebuje ciljno usmerjeno in ločeno nego. Ta sistem združuje zaščito in nego zgornje plasti kože z LIA C 6® kremami ter obnovo globljih plasti kože s HYA 4 hialuronskimi geli.

Kot ekskluzivni distributer te znamke v Sloveniji nudimo veleprodajo kozmetičnim salonom in specializiranim ambulantam, kot so dermatološke klinike.
Partnerjem v okviru te znamke nudimo brezplačna izobraževanja, strokovno podporo ter pomoč pri organizaciji dogodkov kot so dnevi odprtih vrat in analize kože.

 

Courage+Khazaka

Vodilni nemški proizvajalec naprav za analizo kože, namenjenih uporabi v dermatologiji, znanstvenih raziskavah in kozmetičnem svetovanju. Naprave omogočajo objektivno oceno stanja kože in so odlično orodje pri personaliziranem pristopu k negi kože.

 

Laboratoires Mansard

Prestižna francoska znamka z več kot 40-letno tradicijo, ki ponuja izdelke za nego telesa s poudarkom na visoki vsebnosti čistih rastlinskih aktivnih sestavin (do 35 %) in pristopu, ki spoštuje kožo ter naravo. V sklopu programa nudimo tudi specializirana šolanja za izvajanje telesnih ritualov.

 

LaVitaLab

LaVitaLab je naša lastna blagovna znamka prehranskih dopolnil, ki smo jo razvili z vizijo ponuditi celostno podporo telesu – od znotraj navzven. Formulacije so nastale v sodelovanju s strokovnjaki na področju prehrane, vsak izdelek pa temelji na znanstvenih dognanjih, kvalitetnih sestavinah in premišljenem razvoju.

Trenutno sta na voljo dva izdelka: FemmeDiva, prehransko dopolnilo za ženske, ki podpira hormonsko ravnovesje in splošno počutje ter GladiatorTboost, namenjen moškim za podporo energiji, zmogljivosti in vitalnosti.

KAKO IZBIRATE DOBAVITELJE, KI JIH ZASTOPATE?

Dobavitelje izbiramo zelo premišljeno. Kakovost izdelkov je seveda osnovno merilo, vendar pri naši odločitvi pomembno vlogo igrajo tudi vrednote podjetja in medčloveški odnosi. Zavedamo se, da je sodelovanje z dobaviteljem dolgoročen odnos, zato je ključnega pomena, da gradimo zaupanje, odprto komunikacijo in skupno vizijo.

KAKO TO, DA STE SE ODLOČILI RAZVITI LASTNO BLAGOVNO ZNAMKO?

Odločitev za razvoj lastne blagovne znamke je dozorevala skozi čas in temelji tako na osebnih kot poslovnih razlogih. Ena izmed ključnih osebnih motivacij je moja izkušnja z avtoimuno boleznijo, zaradi katere moram dnevno jemati zdravila in biti zelo pozorna na to, kaj vnašam v svoje telo. Ob pregledu trga sem bila nad ponudbo razočarana in to me je spodbudilo k razmišljanju, da bi razvili nekaj svojega.

S poslovnega vidika pa me je oče že prej opozarjal na tveganje, ki ga prinaša odvisnost od zunanjih dobaviteljev. Že nekaj časa smo razmišljali kako razširiti portfelj in narediti korak naprej.

Ključno nam je bilo, da imamo popoln nadzor nad vsemi fazami – od razvoja in proizvodnje do izbire sestavin, oblikovanja izdelkov in pakiranja. Tako se je rodila blagovna znamka LaVitaLab.

KAKO SLEDITE NOVOSTIM?

Novostim sledimo predvsem prek rednih izobraževanj z našimi dobavitelji, s katerimi smo v stalnem stiku. Ko predstavijo nove izdelke, se pogosto odpravimo na usposabljanje kar na njihove sedeže. Redno pregledujemo nova strokovna gradiva in se dodatno izobražujemo.
Poleg tega se udeležujemo mednarodnih kozmetičnih sejmov in aktivno spremljamo razvoj ter trende v svetu kozmetike.

KOZMETIČARKAM NUDITE TUDI IZOBRAŽEVANJA?

Seveda. V sklopu vseh blagovnih znamk, ki jih zastopamo, ponujamo različna strokovna izobraževanja za kozmetičarke. Naša ponudba obsega širok spekter programov – od izobraževanj za podaljševanje trepalnic do nege obraza, tako z aparaturami kot brez ter izobraževanj za izvajanje telesnih ritualov.

KAKŠNI SO VAŠI NAČRTI ZA PRIHODNOST?

V prihodnosti si želimo dopolniti ponudbo izdelkov pod lastno blagovno znamko LaVitaLab in ji dodati nove, skrbno razvite formulacije. Poleg tega načrtujemo razširitev izobraževalnega programa, saj želimo partnerjem ponuditi še več strokovnih vsebin in uporabnega znanja za delo v praksi.

 

V tem trenutku nimamo v načrtu prevzemati novih blagovnih znamk, temveč želimo še bolj razviti obstoječe. Verjamem, da imamo pri vsaki od njih še veliko prostora za nadgradnjo, poglobitev vsebine in krepitev podpore našim partnerjem.

KAJ SVETUJETE MLADIM, KI SE PODAJAJO NA POSLOVNO POT V KOZMETIKI?

Vsakomur, ki se podaja na poslovno pot v kozmetiki, bi svetovala, naj si vzame čas za izobraževanje in dobro razume osnovo svojega dela, tako s strokovnega kot poslovnega vidika. Znanje in praksa sta temelj dolgoročne uspešnosti.

Prav tako naj se ne prenaglijo z naložbami in naj pazljivo izbirajo dobavitelje, saj je zanesljiv partner ključnega pomena za stabilno rast. Na začetku je morda tempo počasnejši, a prav premišljen začetek omogoča, da se temelji postavijo trdno in z jasnim ciljem.

IN MORDA ZA KONEC, KAKŠEN NASVET ZA KOZMETIČARKE? NA KAJ MORAJO BITI POZORNE PRI OPREMLJANJU SALONA IN IZBIRI DOBAVITELJEV?

Pri opremljanju salona bi kozmetičarkam svetovala, naj razmišljajo dolgoročno. Naj ne gledajo le na ceno, ampak naj jih vodi kakovost, uporabnost in podpora, ki jo dobijo ob izdelku ali napravi. Včasih je bolje investirati nekoliko več, če to pomeni manj težav in boljše rezultate pri delu.

Pri izbiri dobaviteljev pa naj bodo pozorne na odzivnost, strokovnost in transparentnost. Dobavitelj naj bo zanesljiv partner, ki nudi podporo, znanje in rešitve – tudi takrat, ko gre kaj narobe.

In za konec – verjemite vase, zaupajte svoji viziji in nikoli ne pozabite, zakaj ste se odločile za ta poklic.

Arlen d.o.o.

 

I: arlen.pro

M: +386 40 880 820

Oglasno sporočilo

Letna naročnina: 16€
Dijaki in študenti: 10€
Kozmetični saloni: Brezplačno