MATEJA ROVTAR STOPAR - STUDIO ŠIK
PREMIUM BDR SALON
Predstavite se našim bralcem. Povejte nam nekaj o sebi.
Kozmetika me je zanimala že v osnovni šoli, zato nisem imela težav z izbiro srednje šole. Dejstvo, da bom morala v Ljubljano in živeti v dijaškem domu, sem sprejela kot korak k samostojnosti in začetku svoje poklicne poti kot kozmetičarka. V tem poklicu neizmerno uživam – ni le poklic, je poslanstvo. Nismo samo strokovnjakinje za kožo, nohte, stopala ali celulit – smo tudi terapevtke, svetovalke in rame, na katere se lahko stranke oprejo v težkih trenutkih. V salon prihajajo, da poudarijo svojo zunanjo lepoto, a pogosto odidejo tudi notranje obogatene. Rada se posvečam ljudem, jim svetujem ter jim pomagam k večji samozavesti in urejenemu videzu. Stranke s težavami, kot so glivice, otiščanci, problematična koža ipd., pa so posebej hvaležne in dragocene.
Predstavite nam svoj salon.
Salon je naš drugi dom – prostor sprostitve, ženske energije in razvajanja v rokah strokovnjakinj. Vsaki stranki se posvetimo individualno in ji prilagodimo nego, ki je “pisana na kožo”. Na telo in človeka gledamo celostno – takšna je tudi naša ponudba.
Vaš salon je prepoznaven. Kako ste dosegli ta ugled?
Dober glas seže v deveto vas. Strankam se vedno v celoti posvetimo, slišimo tudi tisto, česar ne izrečejo, in jim svetujemo, kar v danem trenutku potrebujejo. Zadovoljne stranke pa rade delijo svoje dobre izkušnje naprej.
Ste Premium BDR salon. Zakaj ste se odločili za to?
Vedno si prizadevamo strankam ponuditi najboljše – in BDR to nedvomno je. Ima vse, kar sem si vedno želela ponuditi: vrhunske izdelke, napredno tehnologijo aparatov in predvsem možnost popolnoma individualnega pristopa pri negi kože.
Kje vidite prednosti BDR?
Kombinacija izdelkov omogoča individualizirano nego za različne težave s kožo, s katerimi se stranke srečujejo. Prav ta kombinacija kakovostnih izdelkov in aparaturne podpore omogoča trajne rezultate. Sijoča koža in zadovoljstvo strank govorita zase.
Kje ste pridobili znanje za delo z BDR kozmetiko?
Podjetje L’Estetika z Leo na čelu strokovno in natančno deli svoje znanje. Poleg tega organizira BDR kongrese, na katerih sodelujejo strokovnjaki z različnih področij – dermatologi, kozmetologi, specialisti. Ta izobraževanja so ključna za naše razumevanje sistema BDR in uspešno izvajanje naprednih neg obraza.
Kako sledite novostim v kozmetiki?
Kozmetika je področje, ki se nenehno razvija, zato je spremljanje novosti nujno. Socialna omrežja, kjer delujejo priznani strokovnjaki, so danes zelo dostopen vir informacij. Poleg tega redno beremo strokovne revije ter se udeležujemo seminarjev, sejmov in drugih izobraževanj.
Imate kot BDR salon ustrezno podporo pri delu?
Vsekakor. Lea je zelo natančna – ne le pri delu, temveč tudi pri obveščanju o novostih. Hitro in strokovno nas informira, bdi nad razvojem in podpira tako svoje stranke v salonu kot tudi nas, ki z njenim podjetjem sodelujemo.
Kaj menite o spletnih posvetih, brez fizičnega obiska stranke v salonu?
Naš poklic temelji na osebnem stiku. Le po temeljitem pregledu lahko podamo kakovostno priporočilo. Prek spleta lahko svetujemo le splošno – vsak posameznik je edinstven in tako mora biti obravnavan.
Kakšni so vaši načrti za prihodnost?
Vedno stremim k temu, da strankam nudimo najboljše. Eden izmed glavnih ciljev je stalno nadgrajevanje salona. Želim si lastne prostore, ki bi jih lahko uredila po svojih zamislih. Tako bi lažje razširila ponudbo in se še bolj posvetila terapevtskim storitvam, ki prinašajo dolgotrajne rezultate in še večje zadovoljstvo strank.
Kaj svetujete mladim, ki vstopajo na trg? In nasvet za vaše kolegice?
Pred kratkim sem opravila program »Usposabljanje mentorjev dijakom na praktičnem usposabljanju z delom in študentom na praktičnem izobraževanju«. Po tem izobraževanju gledam na dijake in študente povsem drugače. So inovativni, hitro se učijo in razmišljajo drugače kot prejšnje generacije. Največ jim damo s tem, da si zanje vzamemo čas in jim praktično pokažemo prijeme, delo s stranko, vodenje evidenc, skrb za salon. Pokažemo jim pot in z njimi delimo znanje, ki smo ga pridobili skozi leta. Zavedajo se, da so izbrali poklic, ki zahteva stalno izpopolnjevanje. Ko ponujamo kakovostne izdelke in storitve na visoki ravni, ob tem pa imamo še voljo do učenja in osebne rasti, je to pravi recept za uspeh.

