SIMONA PIKL

Dermanova
Dermanova
simona slika4

Simona Pikl - monique beauty point

Zelo rada sem osrečevala ljudi, pa četudi samo z lepimi nohti in že takrat mi je bilo zelo pomembno, da so materiali, ki jih uporabljam kvalitetni, pa četudi so bili malo dražji.

POVEJTE NAMA NEKAJ O SEBI?

Odraščala sem v Velenju in kot mala deklica sanjala, da bom imela svojo modno hišo. Želela sem se vpisati na oblikovalsko šolo, a ker je bila le v Ljubljani, mi starša zaradi oddaljenosti nista dovolila. V v         študentskih letih, študirala sem turistiko, pa sem opravila tečaj za nohte, saj mi je bila estetika vedno blizu. Zelo rada sem osrečevala ljudi, pa četudi samo z lepimi nohti in že takrat mi je bilo zelo pomembno, da so materiali, ki jih uporabljam kvalitetni, pa četudi so bili malo dražji. Danes imam svoje podjetje Monique lepotna točka d.o.o., ki se nahaja v Celju in se ukvarjam z distribucijo različnih blagovnih znamk, za uporabo v kozmetičnih salonih, izobraževanjem in storitvami. Sodelujem pa tudi s srednjimi in višjimi kozmetičnimi šolami v Sloveniji, kjer tudi uporabljajo naše materiale za poučevanje. Zelo rada imam naravo, kamor se zatečem v prostem času. Obožujem morje in sonce, ter preživljanje časa z družino.

Kako dolgo ste že v kozmetiki?

V kozmetiki sem že dobrih 20 let, sprva kot nohtna stilistka, kasneje pa sem se začela ukvarjati z distribucijo izdelkov in izobraževanjem.

Povejte nam kaj o začetkih?

Kot otrok sem imela slabo navado in sem si grizla nohte, z odraščanjem pa je ta navada postala moteča in sem iskala razne rešitve. Pri 18 letih sem našla nohtno stilistko, ki pa ni bila v bližini mojega doma. Nohte mi je podaljševala z gelom. Ker sem se morala vozit kar nekaj kilometrov vsake tri tedne, sem se odločila, da sama naredim tečaj. Nohte sem delala med študijem in ker sva bili takrat v Velenju samo dve, ki sva podaljševali nohte, sem imela veliko dela. Leta 2006 pa sem se odločila, da naredim korak več in odprla svoj s.p. Ko sem se preselila v Celje, sem začela z delom pri znanem celjskem frizerju. Imela sem eno manikersko mizo in ogromno strank.

Mislite, da je razlika med kozmetičnimi saloni po regijah v Sloveniji?

Če govorimo glede kvalitete zagotovo ne, kar se pa tiče cen pa ja.

Ali imate občutek, da se stranke z leti spreminjajo?

Seveda, saj se spreminjajo tudi trendi in način življenja. Prav tako je na tržišču ogromno izdelkov in stranke postajajo vedno bolj zahtevne.

Pogrešate dogodke, kjer bi se kozmetičarke dobivale, izmenjevale izkušnje?

Takšni dogodki so vedno dobrodošli in se jih poskušam udeleževat kar v največjem številu. Jaz sicer kot ponudnik izdelkov. Vedno rada predstavim kaj novega in poslušam kaj kozmetičarke iščejo.

Kaj menite o socialnih omrežjih?

Socialna omrežja so trend že nekaj časa, saj razumem, da veliko ljudi zaradi obveznosti v svojem prostem času najraje brska po spletu, zato smo tudi sami zelo prisotni tako na instagramu, Facebooku kot tudi TikToku. Na TikToku prikazujemo kratke poučne videe o izdelkih ali raznih problemih, ki jih lahko imajo ljudje na stopalih ali koži. Najdete nas pod Beauty Point Monique.

Pogosto obiskujete sejme kozmetike v tujini in doma?

Seveda, vsako leto obiščem sejem kozmetike Cosmoprof v Bolognji saj je takrat priložnost, da se sestanem z vsemi proizvajalci blagovnih znamk, ki jih ponujamo, saj so nekateri tudi iz ZDA, Brazilije in Južne Afrike. Prav tako se že vrsto let udeležujem našega sejma kozmetike, kjer redstavim večino blagovnih znamk, ki jih ponujamo.

Ali prihajajo novosti tudi do nas?

Vsekakor, evropsko tržišče je zelo zanimivo za vse proizvajalce, tudi tiste od daleč. Sama sem pa znana po tem, da rada ponujam izdelke ki so drugačni, inovativni. Takšna sta IBX za sanacijo in zaščito naravnih nohtov, Epilfree naravni sistem za trajno odstranjevanje dlak in O2SkinPro, edini kisik ki obstaja v trdi obliki.

Kakšni so trendi v kozmetiki?

Trendi v kozmetiki se nenehno spreminjajo in razvijajo. Povečuje se zanimanje za kozmetične izdelke, ki vsebujejo naravne, organsko certificirane in okolju prijazne sestavine. Izdelki, ki so prilagojeni posameznikovim specifičnim potrebam glede na njihov tip kože in težave, postajajo vse bolj priljubljeni. “Skinimalism” je trend, ki spodbuja uporabo manj, vendar učinkovitih izdelkov za nego kože. Napredna tehnologija postaja pomemben del industrije. Izdelki, ki vsebujejo CBD (kanabidiol), pridobljen iz konoplje, so zaradi svojih pomirjujočih in protivnetnih lastnosti vse bolj iskani. Izdelki s probiotiki pomagajo vzdrževati zdravo ravnovesje bakterij na koži, kar lahko izboljša njen videz in zdravje. Kozmetika, ki je primerna za različne tipe kože, tone in starosti, postaja vse bolj pomembna. Kozmetična industrija stremi k večji inkluzivnosti. Ti trendi kažejo na večjo osveščenost potrošnikov glede zdravja, okolja in osebnih potreb, kar vodi kozmetično industrijo k inovativnosti in trajnostnemu razvoju.

Povejte nam, kako se je začela vaša pot distributerja, kako ste prišli na to idejo?

Kar hitro od odprtja svojega s.p sem ugotovila, da je moje poslanstvo malo več in da želim zraven storitev ponujati tudi izobraževanja, kar je privedlo do iskanja novih izdelkov za prodajo. Leta 2006 sem odšla na sejem Cosmoprof Bolonja z namenom, da najdem kvalitetno blagovno znamko za nohte. Prva moja blagovna znamka je bila Astra Nails iz Belgije, ki sem jo kasneje prodala, saj sem zanosila in zaradi težav v nosečnosti dala posel malo na stran. Nato pa sem se leta 2013 vrnila polna zagona in novih idej. Našla sem inovativen izdelek IBX sistem, ki mi je odprl vrata do mnogih salonov. Nato sem samo širila svoj prodajni asortima in ponujala tudi izdelke za pedikuro, voskanje, nego telesa in seveda nohte.

Ste zadovoljni z odzivom kozmetičark na novosti?

Vsaka novost, ki jo predstavim je našim rednim strankam, ki nam zaupajo, zanimiva. Pri novih pa se zaradi velike poplave različnih izdelkov soočamo z malo nezaupanja in je potrebno vložit kar veliko truda. Jaz vsakomur pravim, da mora izdelek najprej probati na sebi. Tako delam tudi sama.

Kako izbirate dobavitelje, s katerimi sodelujete? Kaj je za vas pomembno?

Vedno najprej naredim raziskavo blagovne znamke ali določenega izdelka in malo povprašam pri kolegih v tujini. Nato želim izdelek vedno probat na sebi, saj je na tržišču ogromno izdelkov, ki veliko obljubljajo in ne delujejo. Sama se vedno odločim za prodajo izdelkov v katere zaupam.

Povejte nam nekaj o asortimanu, ki ga prodajate in čemu vi dajete prednost pri prodaji?

Ponujamo izdelke za pedikuro, manikiro, voskanje, nego telesa in nego kože. Vodilne blagovne znamke so Footlogix, edina Pediceutical linija za stopala na tržišču, Famous Names, ki je poznan po IBX sistemu za sanacijo nohtov ter Dadi`oil olju za kožo ter Epilfree, inovacija na področju trajnega odstranjevanja dlak. Ostale blagovne znamke so tudi NK, brazilske rokavice in nogavice za nego, Greenik Cosmetics, izdelki za manikiro in nego rok, ki so poznani najbolj po permanentnem laku, ki je zelo prekriven in dobro obstojen, MNP, linija za permanentno lakiranje in podaljševanje nohtov, Depil OK, voski za depilacijo ter novost No Grow, kreme za trajno odstranjevanje dlak. V naši ponudbi pa imamo tudi potrošni material in različne aparate. Prednost dajem vsekakor kvaliteti in prepoznavnosti blagovne znamke.

Kako sledite novostim?

Redno spremljam razna izobraževanja, ki jih organizirajo naši proizvajalci. In vsako leto se udeležim sejma Cosmoprof v Bologni, plan pa je tudi obisk sejma v Las Vegasu.

Predstavite nam vašo ekipo.

Podjetje je razdeljeno na dva dela, prodajni in storitveni del. Prodajni del ekipe je zadolžen za trgovino, drug del pa za storitve. V trgovinskem delu so Sara, ki je zadolžena za prodajo na terenu, Nina, ki je v trgovini in skrbi, da vse poteka tekoče. Tijana skrbi za objave na socialnih omrežjih in pa jaz, ki sem “deklica za vse”. Na storitvenem delu pa imamo pedikerko Natalijo, kozmetičarko Nives in nohtno stilistko Špelo. Kljub temu, da smo vse ženske, se res lepo zastopimo in sama zelo rada pridem zjutraj v službo. Odnosi v podjetju so mi zelo pomembni.

Prosti čas. Kje si nabirate energijo za delo?

Vsako jutro si vzamem vsaj 30 minut za meditacijo, kjer si zložim misli in napolnim z energijo. Po službi pa obvezno odidem na sprehod s psom, na katerem se mi včasih pridružita tudi sin in mož. Med službenim časom sem veliko med ljudmi, zato vsako minuto prostega časa rada preživim v miru in če se le da v naravi.

Če bi lahko zavrteli čas nazaj, bi kaj spremenili?

Ne, saj mislim, da se vse zgodi z razlogom.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

V osebnem življenju si z možem želiva zgraditi majhno hiško v naravi, v poslovnem pa želim povečati ekipo in s tem ponuditi naše izdelke še več salonom.

Kaj svetujete mladim, ki se podajajo na poslovno pot v kozmetiki?

Svetujem jim, da se osredotočijo na eno ali dve storitvi, ki jih najraje opravljajo, saj bodo le tako lahko še bolj uspešni in da izbirajo kvalitetne materiale, ki jim bodo poenostavili delo.

Na kaj naj bojo pozorne punce, ki se podajo na pot v kozmetiko?

Da ne verjamejo vsemu, kar vidijo na socialnih omrežjih.

Na kaj morajo biti pozorne pri nabavi materiala in izbiri dobaviteljev?

Ker je poplava različnih materialov jim svetujem, da se dobro pozanimajo o kvaliteti in da nikoli ne kupujejo izdelkov, na primer gelov za nohte na internetu pri sumljivih ponudnikih. Videla sem že kar nekaj primerov, ko jim je razžrlo nohte.

In morda za konec, kakšen nasvet za kozmetičarke?

Delajte z veseljem, ustvarjajte z ljubeznijo in uspeh bo vaš.

Monique lepotna točka d.o.o.

I: www.moniqueshop.si

M: 051/358-402

Oglasno sporočilo

Letna naročnina: 16€
Dijaki in študenti: 10€
Kozmetični saloni: Brezplačno