Elena Bogatyrova Ph.D, cosmetologist
Elena, povejte nam nekaj o sebi?
Sem iz Ukrajine, točneje iz mesta Harkov. Tukaj sem se rodila, odraščala, pridobila izobrazbo, in tukaj živijo moji starši. V Harkovu sem preživela lepo mladost. Imam 3 otroke – 2 hčerki in sina. Starejša otroka trenutno obiskujeta šolo, hči pa študira poslovne vede in načrtuje v prihodnosti. sodelovanje z mano v podjetju.
Odločitev o moji prihodnosti zame ni bila težavna. Že od otroštva sem sanjala, da postanem strokovnjakinja na področju lepote, saj se mi je ta panoga vedno zdela pravo umetniško izražanje – čarovnija vračanja mladosti, zdravja in lepote kože, ter ljudem povrnitev samozavesti zaradi učinkovitih rezultatov po obravnavi.
Zato sem se vpisala na fakulteto za farmacijo smer kozmetologija, ki sem jo uspešno končala leta 2004. Med študijem na univerzi sem pridobila osnovna znanja, a moji profesorji, vodilni strokovnjaki v panogi, so mi pomagali končno določiti mojo poklicno pot. Z osebnim podajanjem znanja, izkušenj in strokovnega pogleda na kozmetologijo.
Po končanem študiju sem nadaljevala z znanstvenim delom na Inštitutu za kriobiologijo in kriomedicino v Harkovu, kjer sem raziskovala regenerativne lastnosti kože. To zanimivo znanstveno delo še vedno poteka.
Nadaljujete z izobraževanjem in znanstvenim delom?
Da, nadaljujem z znanstvenim delom. Trenutno sem v fazi razvoja inovativnega zdravila za celjenje ran, kar je še posebej pomembno v Ukrajini, kjer se ljudje soočajo s poškodbami zaradi vojaških dejanj.
V vseh področjih življenja trenutno poteka hiter razvoj novih tehnologij, patentov in idej, ki omogočajo bolj učinkovito reševanje aktualnih težav. Kozmetologija je ena izmed najbolj razvijajočih se panog v današnjem času. Na trgu se vsakih nekaj mesecev pojavljajo nove smeri in rešitve, zato je ključnega pomena ostati informiran, da se ne zaostaja v razvoju. Izjemno pomembno je, da ostanem “na tekočem”.
Srečanja, komunikacija in okrogle mize s somišljeniki in kolegi na mednarodnih seminarjih, kongresih in razstavah so prav tako del mojega osebnega razvoja in pridobivanja novih znanj.
Verjetno nimate veliko prostega časa?
Moja prioriteta je družina! Trudim se kakovostno preživeti čas s svojimi otroki in družino, saj verjamem, da je družina naša notranja moč in osnovna opora.
Hkrati pa ne morem popolnoma ločiti zasebnega življenja od dela, saj je moje delo tesno povezano z rednimi komunikacijami z zanimivimi ljudmi. Ko se pojavi prosti čas, ga z veseljem preživim v družbi, razvijam svoje ustvarjalne projekte ter se učim nove informacije.
Kaj vas zanima na področju kozmetike?
Tako kot vsaka ženska, tudi jaz težim k lepoti, harmoniji in estetiki. Veliko zadovoljstva doživljam ob spoznavanju, da izboljšanje videza spreminja kakovost življenja ljudi, včasih celo usodo na bolje. Na primer, znebiti se aken pri najstnikih lahko poveča samozavest in celo pomaga najti ljubezen, pigmentacija pa je težava za mlade ženske, in ko ji pomagamo rešiti to težavo, jo naredimo resnično srečno, ko se ne boji sončnih žarkov in lahko uživa v poletju. Prav to občutje, da pomagaš postati boljša, bolj samozavestna, bolj srečna, zelo navdihuje in daje zaupanje, da počneš prav.
Kako je vse skupaj začelo? Zakaj Allure Beauty?
Leta 2007 sem ustanovila Allure Beauty. Zakaj to ime? Ponovno, to je moje dojemanje pojma “kozmetologija”, ki ga nosim že od otroštva – čarobnost lepote, magija lepote, očarljivost lepote … ali “Allure Beauty” (privlačnost lepote op.ur.)
V portfelju Allure Beauty sem združila resnično “čarobne” blagovne znamke, ki ustvarjajo pravo magijo pri reševanju težav s kožo.
Za Allure Beauty izbiram proizvajalce kozmetičnih izdelkov z veliko odgovornostjo, zato so v našem portfelju samo preverjene blagovne znamke, ki temeljijo na znanstvenih raziskavah, imajo dokazano klinično učinkovitost, mednarodne certifikate kakovosti in patentirane tehnologije. To je zame izjemno pomembno, saj je temeljna vrednota zame in moje ekipe sinergija etike in estetike, tako v ekipi kot tudi v poslu kot celoti. Vsi naši izdelki so pošteni, etični in ekološki kozmetični izdelki, ki pomagajo izboljšati kakovost življenja vaših pacientov, ali drugače povedano, ki pomagajo ustvarjati magijo v vaši kozmetični ordinaciji.
Z delom na naših vrednotah je Allure Beauty postopoma, korak za korakom, postal uradni distributer mednarodnih blagovnih znamk na območju Ukrajine in Evrope.
Povejte nam zakaj ste se odločili za te brande, kaj vas je prepričalo?
Vsi naši brandi predstavljajo medicinsko zdravilno kozmetiko, ki učinkovito rešuje glavne zahteve strank v kozmetičnem salonu – kot so rozacea, akne, hiperpigmentacija in boj proti znakom staranja. Pomembno je, da imajo vsi naši brandi visoko koncentrirane formule, zato je delo z njimi mogoče le z ustrezno izobrazbo na področju medicine ali kozmetike, pa tudi po opravljenem posebnem usposabljanju v naši Akademiji Allure Beauty.
Želela bi se ustaviti pri posebnostih vsakega našega branda.
VIVANT SkinCare:
Znanstvena blagovna znamka za nego kože, ali kot prva ljubezen, ki ne mine s časom
Ta znamka se je pojavila v portfelju Allure Beauty leta 2015. Smo edini distributer te blagovne znamke v Evropi.
VIVANT Skin Care je absolutna uspešnica pri reševanju vprašanj aken in postakne, fotopoškodb, hiperpigmentacije, rozaceje in kuperoze, ter boju proti staranju. Osnova te ameriške farmakopeje je bila raziskava dr. Jamesa Fultona, doktorja medicinskih znanosti, soavtorja razvoja Retin A® in začetnika revolucije v zdravljenju aken in staranja kože.
Razviti kot sinergijski sistem so izdelki VIVANT usmerjeni v splošno zdravje kože. Vsak izdelek povečuje učinkovitost naslednjega, zato je postopek nege kože VIVANT večplastna rešitev.
VIVANT ponuja lastne protokole za zdravljenje aken ne glede na stanje, ki vključujejo tri aktivne sestavine benzoil peroksid, mandljevo kislino in retinol. Vsebnost aktivnih sestavin v različnih koncentracijah v vsakem izdelku omogoča izbiro produktov za vsak tip kože.
NOON Aesthetics™:
Združitev estetike in znanosti
Leta 2019 je družino Allure Beauty obogatila čudovita blagovna znamka, ki dobesedno očara s svojimi rezultati. NOON Aesthetics™ je razvil in patentiral inovativno tehnologijo DermShield™. Ta tehnologija je NOON omogočila razvoj linije izdelkov za nego kože, ki vsebujejo aktivne sestavine v visokih koncentracijah pri nizkem pH, brez običajnih spremnih pojavov stranskih učinkov, kot so draženje, rdečica in neprijetni občutki.
Asortima profesionalnih kozmetičnih izdelkov NOON je namenjen intenzivni in redni negi različnih tipov in stanj kože, zlasti pa je učinkovit pri reševanju naslednjih težav: vse vrste pigmentacije, akne različnih stopenj, starostne spremembe kože, kuperoza in rozacea, dermatitisi katerega koli izvora, pred in po postopkovna nega.
BIOFOR:
Personalizirana blagovna znamka kozmetike
Leta 2022 se je naš portfelj brandov povečal še za eno profesionalno kozmetično znamko. Edinstvenost te blagovne znamke je v tem, da rešuje najtežje težave; naši zdravniki in kozmetologi uporabljajo to znamko pri reševanju težav, s katerimi se drugi brandi ne morejo spopasti. BIOFOR izdelki so koncentrirani in aktivni za hitre in vidne rezultate, ter zahtevajo obvezno strokovno diagnosticiranje kože pred izbiro ustrezne izdelke.
Produkti te blagovne znamke so najbolj učinkoviti pri reševanju težav, kot so akne in post akne, rozacea, pigmentacije različnega izvora.
V čem je inovacija BIOFOR? To je metoda GSE – edinstvena metoda genetske in individualne prilagoditve kozmetičnih izdelkov za vsako stranko v kozmetičnem salonu posebej. Po temeljiti diagnostiki z metodo GSE kozmetičarka izbere najbolj primerne sestavine za kožo, ki so vsebovane v posebnih ampulah. Vsaka ampula vsebuje edinstveno in različno sestavo v skladu s terapevtskim ciljem: pomlajevanje kože, pomirjanje kože, vlaženje kože, hranjenje suhe kože, zaščita pred prostimi radikali. Z združevanjem od 1 do 3 ampul z osnovno kremo Ampulite, postane vlažilna krema aktivna in osebno zdravljenje za kožo določenega pacienta.
Aesthetic Expert Labs: naši novi cilji
Leta 2023 smo dosegli dogovor z Aesthetic Expert Labs (znanimi tudi kot CosmoFrance), da postanemo njihov distributer za linijo izdelkov ezGEL/ezPRF, Mesimedica in Dermasculpt. Trenutno smo aktivno v procesu uvajanja te nove blagovne znamke.
To je naša družina Allure Beauty. Vse izdelke blagovnih znamk, ki jih predstavljamo, so razvili dermatologi in znanstveniki, ter jih patentirali. Zato še enkrat poudarjam pomembnost tega, da se ti preparati uporabljajo le po posvetovanju s profiliranimi strokovnjaki, po temeljitem preverjanju diagnostike stanja kože stranke in dodatnih pregledih.
Kaj ste slišali o Sloveniji in kakšni so vaši vtisi?
Slovenija zame predstavlja mlado evropsko državo, ki ima enako starost kot Ukrajina. To je država, ki se zelo aktivno razvija, mladina obvlada angleški jezik, potuje po celem svetu, je zainteresirana za vse novo, kar daje upanje za še hitrejši razvoj Slovenije. Tu živijo zelo prijazno in ljudje so gostoljubni.
Če primerjate države med sabo, kaj bi povedali?
Ne primerjam, saj menim, da ima v vsaki državi veliko izvrstnih strokovnjakov na področju kozmetologije, in strokovnjaki iz različnih držav imajo svoje lastne edinstvene metode zdravljenja, obravnave in pristope do strank.
Vendar pa lahko z moje strani komentiram posebnosti ukrajinske kozmetologije – ukrajinski strokovnjaki so izjemno delavni in maksimalno vpeti v svoj poklic. Nenehno se pripravljajo in želijo se učiti novega, obiskujejo profesionalne mednarodne dogodke, preizkušajo nove metode in pristope, veliko berejo specializirano literaturo, ter vlagajo veliko časa in naložb v svoj razvoj.
Morda za konec še kakšen nasvet za kozmetičarke oziroma punce, ki se odpravljajo na svojo samostojno pot v kozmetiki?
Nasvet je enostaven – iskreno ljubite to, kar počnete. To je osnovna skrivnost uspeha. In potem vam bo vsak dan prinašal motivacijo in energijo za rast.