Simpatično lastnico kozmetičnega salona Vivaklinik – Karmen Vunjak smo obiskali v Ajdovščini. Že na daleč nas je prepoznala, saj smo oblečeni v debele jakne izstopali iz množice Ajdovcev, ki so vajeni močnega vetra.
Vivaklinik – kozmetični salon, kjer se vam posvetijo celostno.
Kaj pomeni ime Vivaklinik?
Ime Vivaklinik ima več pomenov. Latinsko Viva pomeni živeti, klinik pa pomeni klinično sliko osebe, ki jo vidimo pred sabo. V imenu je skrito tudi moje ime in priimek. Prva črka V, predstavlja moj priimek, Vunjak, črka K pa moje ime, Karmen. Ste si od vedno želeli imeti kozmetični salon? Vedno me je zanimala lepota telesa, to mi je bilo vedno privlačno. Po izobrazbi prihajam iz zdravstvene smeri, naknadno pa sem naredila tudi prekvalifikacijo v kozmetiko. Želja po kozmetičnem salonu je bila pri meni prisotna več kot 20 let. Vsaka stvar potrebuje svoj čas in tako je bilo tudi pri meni. Otroci so zdaj odrasli, nekako so se ostale stvari postavile na svoje mesto in prišel je moj čas, da sem naredila ta korak.
Ste imeli strah in dvome pri odločitvi, da greste na svoje? Ste imeli doma podporo?
Ker sem generacija, ki je vajena obdržati službo za vekomaj, so dvomi in strah preplavili tudi mene, ne samo mojo družino. Na koncu pa je bila odločitev tako na meni. Osebno sem vedno imela rada spremembe, saj mi ravno te predstavljajo izziv.
Z možem sva veliko potovala in tudi nekaj časa živela v tujini.
Pri 40 letih sem ponovno želela nekaj novega in začutila sem, da še ni prišel čas za stagnacijo, tako sem se odločila za odprtje kozmetičnega salona.
Na podlagi česa ste izbirali tretmaje, ki jih ponujate strankam?
Vedno me je zanimala problematika kože na obrazu in telesu, kot so razne brazgotine, akne, rozaceje itd. Skratka vse težave, ki jih v klasičnih kozmetičnih salonih ne znajo sanirat oz. nimajo dovolj strokovnega znanja, da bi problem rešili. Moje mnenje je, da je nasploh premalo sodelovanja med kozmetičarkami, dermatologi, splošnimi zdravniki… in to je stvar, ki sem jo želela dati svojim strankam. Sama želim poznati zdravstveno ozadje stranke, saj mi je zaradi mojega dela pomembno vedeti, če stranka jemlje kakšna zdravila in ali je deležna kakšnega dodatnega zdravljenja, saj je to potrebno upoštevati in temu slediti. V mojem salonu gre za celostno spremljanje stranke in prav vsaka nega je drugačna, prilagojena izključno stranki, ki je pred mano.
Pri meni si stranke ne morejo same izbrati tretmaja, kar ne pomeni, da se jim ne prisluhne.
Prva nega je splošna nega Vivaklinik, pri kateri vidim kako se koža odziva, kakšna je vpojnost, kakšna je hranljivost ali so morda prisotne kakšne poškodbe in nato sledi nadaljnje zdravljenje ali nega. Vseskozi so stranke deležne svetovanja in vodenja, da pridemo do želenega rezultata, ki bo osrečil tako stranko kot mene.
Ste že kdaj zavrnili kakšno stranko?
Se je že zgodilo, da sem komu po drugi negi zavrnila nadaljnje tretmaje zaradi neresnosti. Zdi se mi škoda njihovega časa in denarja, ker uspeha ne bo, če ne bodo dosledni.
Kakšno je vaše področje delovanja?
Moje področje so nega obraza, oblikovanje telesa in težave s stopali. Ko sem živela v tujini, sem opravljala delo pri podologu, kjer sem dobila neverjetne izkušnje, ki mi dandanes pomagajo, da svoje delo opravljam strokovno. Zaradi svoje izobrazbe in znanja lahko stranki ponudim več in to jim je zelo všeč.
Kako se lotite težav z glivicami?
Glivice na nohtih obdelujem z laserjem eLite Ana SHR od ART-PE in brušenjem, kar daje super rezultate. Opažam, da je pri ljudeh še vedno nekakšen grenek priokus, ko omenimo zdravljenje z laserjem. Sama ga uporabljam za različne namene in tudi pri temu vidim, da mi stranke zaupajo.
eLite Ana SHR – za trajno odstranjevanje dlak, odstranjevanje glivic za tretiranje aknaste kože in za pomlajevanje
Kako se lotite problematike aken?
Končni rezultat je odvisen od kože posameznika in od tega, kako pridne so stranke pri upoštevanju mojih priporočil. Nega pri problematični koži se dela na kratek rok, od 3 do 4 tednov, potem pa nego podaljšujemo glede na rezultate. Uporabljam aparature od ART-PE d.o.o., SynergyART in laser eLite Ana SHR – te kombiniram z drugimi metodami, ki prinašajo končni uspeh. Gre za formulo Vivaklinik, ki je ne razlagam. Stranki se vedno svetuje tudi kozmetika za domačo uporabo, ki je primerna za njih. Se pravi celoten proces je usmerjen v uspeh stranke.
Kaj naredite, ko pride do vas stranka, ki želi shujšati in oblikovati telo? Katere naprave uporabljate?
Če stranka nima motivacije za gibanje, je ne vzamem. Ko pride v salon oseba s prekomerno težo, želim da ta najprej malo shujša in potem lahko nadaljujemo s tretmaji za oblikovanje telesa. Če sami nimajo volje, jim nobena naprava ne bo pričarala rezultatov, ki so si jih zamislili in sledilo bo razočaranje. Neverjetne rezultate lahko dosegamo s presoterapijo in ShapeART-om, ki odlično delujeta tudi v kombinaciji. Recimo povešen trebuh po hujšanju obdelujemo z ShapeART-om.
Kako pomemben je servis pri kozmetičnih storitvah?
Zelo pomembno je kako kvalitetno in hitro pomoč ti nudi dobavitelj naprav. Pri ART-PE ne bi mogla biti bolj zadovoljna, saj imam zagotovljen servis, ki je zelo odziven. To se mi zdi pri mojem delu bistveno, da posel ne trpi, in da stranke ne čakajo. Opaziti je, da se zavedate vpliva družbenih omrežji. Ste se na tem področju izobraževali?
Moram reči, da so mi določene stvari enostavno dane, predvsem kar se tiče estetike in oblikovanja. V začetku sem te stvari delala sama, v zadnjem času pa sem si priskrbela pomoč.
Prav tako na vsake toliko časa pokličemo tudi profesionalnega fotografa, da so slike takšne kot morajo biti. Ker se problematika kože pojavlja pri mladih ljudeh, je zame Instagram idealno orodje za virtualno komunikacijo. Mladi želijo bistvo, zato se sama poslužujem predvsem uporabe IG story-jev, kjer je hitro ponujena neka zgodba. Če bi pogledali moj profil, bi videli, da objav niti nimam veliko. Facebook menim, da je za starejše, in da je že malo zastarel. Večina strank mi piše na Instagram, kjer opišejo problematiko kože in na to se dogovorimo za termin.
Kako ste preživeli obdobje Covida? Je bilo težko?
Ni bilo enostavno imeti zaprt salon 6 mesecev. Sem človek, ki nikoli ne obupa. Enkrat bo boljše, drugače ne more biti. Sama sem v tem času veliko brala in si vzela čas za stvari, za katere ga prej ni bilo. Posvečala sem se sebi in veliko hodila v naravo. Vedno sem mnenja, da poiščemo pomoč v naravi, ko nam je hudo.
Se na svojem področju dodatno izobražujete in spremljate novosti?
V času epidemije je bilo kar nekaj spletnih izobraževanj, ki sem jim prisluhnila.
Zelo rada spremljam tuja izobraževanja. Recimo v Beogradu in Zagrebu so v primerjavi z nami veliko bolj napredni. Nove stvari v kozmetiki pridejo prej k njim kot k nam.
Italijani so recimo nori na novosti v svetu kozmetike, tam je veliko zanimivih stvari in pomembno jim je predvsem to, da je poceni. Medtem, ko je Avstrija vodilna, kar se tiče zdravstvenih stvari. In tukaj lahko postavim vzporednico z nami, saj se mi zdi, da damo Slovenci ogromno na kvaliteto in strokovnost.
Vizija za naprej?
Za naprej imam vizijo o širitvi. Kot prvo pride na vrsto selitev v večji prostor in vsekakor še kakšna zaposlena, katere izobrazba bo izključno zdravstvena. Seveda pa komaj čakam, da se mi pridruži hči. Ciljev je še, kar nekaj.
Sporočilo bralcem?
Znebimo se strahu, saj nas ta omejuje na vseh področjih življenja. Strah je tisti, ki nas zavira. Dajmo ustvarit tisto, kar si želimo! Preprosto je, ko se odločiš!