Kozmetičarke bodo prav pred pričetkom jeseni dobile dodatno podporo in pomoč za izboljšanje dosedanjega poslovanja. Končno smo v Studiu Aktiva uspeli pripraviti novo, že osmo po vrsti, knjigo z naslovom Menedžment v kozmetiki. Knjiga je nadgradnja prve, ki jo večina izmed vas že pozna. Kako uspešno poslovati v kozmetičnem salonu je priročnik, v katerem so prikazani načini in pomembni koraki za uvajanje podjetniškega pristopa pri poslovanju v kozmetični dejavnosti. Tokrat smo naredili korak naprej predvsem na treh področjih in sicer na področju organizacije dela, finančnega poslovanja in marketinga. Skupaj s Kristino Furlanič in izjemnimi sodelavci, med katerimi naj omenim Vesno Vida in Silvo Vovk Kete, smo tako uspeli pripraviti knjigo, ki je pisana na kožo vsaki kozmetičarki, še posebej tistim, ki želijo svoje poslovanje uspešno nadgraditi.
Že samo pojmovanje menedžmenta govori o procesih, ki vključujejo organizacijo dela, planiranje, vodenje in nadzorovanje zaposlenih ter ostalih elementov od katerih je odvisna celotna organizacija in potek poslovanja. V kozmetiki je to nekoliko specifično, zato v knjigi predstavljamo naloge oziroma aktivnosti menedžerja, ki se nenehno povezujejo z receptorjem ali koordinatorjem oziroma lastnikom salona ali velnesa. V knjigi so podrobneje predstavljeni vsi segmenti poslovanja od temeljev do nosilnih stebrov in vodenja poslovanja, kar je za današnje okoliščine izjemnega pomena. Vsak opisan segment je obogaten s številnimi uporabnimi informacijami, idejami in konkretnimi primeri iz prakse, ki se jih zlahka vključi v poslovanje v kolikor se želi, da bi potekalo uspešno in predvsem učinkovito.
Pri vodenju zaposlenih in organizaciji dela številne vrstice posvečamo delovanju recepcije, učinkovitosti vodij in lastnikov salonov. Prav oni so najmočnejši člen menedžmenta, zato je najprej predstavljena konstrukcija poslovanja, ki pripomore k iskanju primernih izhodišč za izgradnjo. Swot analiza je v tem primeru izjemno orodje, ki omogoča podrobnejši pregled poslovanja z razčlenitvijo prednosti, koristi, pasti in sprememb, ki jih je pomembno vključevati v delo. Finančno poslovanje je tokrat osredotočeno na pripravo finančne strategije, izračun posameznih storitev in oblikovanje cenika.
Pri organizaciji dela je največ pozornosti posvečene upravljanju s časom. Kozmetičarke se lahko podrobneje seznanijo kako lahko z manj porabljenega časa, truda in energije, ustvarijo bistveno več prihodkov oziroma kako lahko prihranijo pri aktivnostih, ki jim jemljejo največ časa in energije. Naslednji segment je prodaja in predvsem podrobnejši pregled aktivatorjev, ki slednjo sprožajo. Znano je, da je v velikem številu salonov prav prodaja tista, ki povzroča največ težav, posebej ko gre za prodajo izdelkov za domačo uporabo in prodajo v kriznih okoliščinah. Slikovito so opisani vsi postopki, ki omogočajo, da se tako prodaja storitev kot izdelkov avtomatizira in s tem olajša celotno poslovanje.
Marketing je še eden od segmentov, kateremu je v vsebini knjige posvečene nekoliko več pozornosti. Najprej zato, ker se s predstavitvijo marketinških orodij želi kozmetičarkam predstaviti potencial, ki ga slednji omogoča in koristi, ki so za uspešno poslovanje neizbežne. Kako uvajati marketing v posel in katera orodja uporabiti, so pomembna izhodišča za vsebino, ki je sestavljena iz številnih uporabnih primerov. Kako učinkovito predstavljati video in pisane vsebine, kako uporabiti magnetni in nevromarketing ter sms marketing, je le nekaj zanimivih poglavij, ki bodo v pomoč pri pripravi marketinških aktivnosti.
Poleg tega se lahko naučite kako stranke pritegniti in ohranjati zanimanje za obisk vašega salona in kako prenašati informacije preko ostalih spletnih orodij. Izjemen pripomoček so različne tabele, katere je moč uporabiti za nadgradnjo dosedanjih strank, vodenje evidenc strank in posebej za izvajanje marketinških aktivnosti kot so denimo promocije, akcije, dnevi odprtih vrat, eventi ali prezentacije. Poleg tega so do potankosti predstavljeni številni primeri uporabe tekstov, stavkov in ostalih vsebin, ki so sestavni del marketinga. Skratka, Menedžment v kozmetiki je knjiga, ki jo mora imeti vsaka kozmetičarka pri sebi, kajti ponuja odgovore na številna vprašanja, ki se vsakodnevno pojavljajo pri delu v salonu. Tisti, ki se boste ob nakupu knjige odločili za osebno svetovanje v vašem salonu, boste poleg knjige brezplačno prejeli še delovne zvezke.
Z leti delovanja v kozmetični dejavnosti je bilo pripravljenega in izdanega veliko gradiva v knjižni obliki, učbenikih, delovnih zvezkih, presonalizirani obliki in knjig v digitalni obliki.