“Nohtarca” je nohtna stilistka.
Nohtni stilist postaja vse bolj samostojen poklic, tako kot kozmetičarka, tako kot frizerka in je samozadosten. Stranke se vedno pogosteje, raje odločajo za nekoga, ki se je v neki storitvi specializiral in jo obvlada v “nulo”, se izobražuje in širi svoje znanje, kot v nekoga, ki je “multipraktik”. Saj ima s tem večjo stopnjo zaupanja, do vas, vaše strokovnosti in usposobljenosti.
A ker je vedno več nohtarc, ki so ali niso na poti do tega poklica, prihaja tudi vedno več do rivalstva in zaradi strahu posledično do nepotrebnega občutka konkurence. Ni vsaka nohtarica na poti postati nohtni stilist. Nohtna stilistka, pozna svojo vrednost, svojo ceno in se ne boji konkurence in kar je najpomembneje, dela legalno.
Konkurenca je zdrava
Konkurenca je vedno zdrava so rekli nekoč. In je do neke mere, saj nas vzpodbuja, da delamo bolje, da se potrudimo za naše stranke. Ampak ali smo dejansko nohtne stilistke ena drugi konkurenca? Dejansko se stranka, ob predpostavki, da vse delamo profesionalno in kvalitetno, vedno odloči za stilistko na podlagi osebe, njene energije in osebnosti. Zato o konkurenci v tem poklicu ne moremo govoriti. Ta poklic je precej bolj specializiran, saj smo ne samo strokovnjakinje na svojem področju , ampak tudi psihologinje, svetovalke, zaupnice in nenazadnje prijateljice. In vse te osebe v nas določajo ali se bo stranka odločila in ostala pri nas. Dejansko pa koliko je strank in koliko je nohtnih stilistk? Glede na povpraševanje, ki je vedno večje, je dobrih nohtnih stilistk vedno premalo. Saj vsaka zmore max. 120-140 rednih strank na mesec in kam naj gre vseh ostalih 100, 200, 500 – 1000…, ki si v vašem mestu želijo lepe nohte? Ja seveda k vaši “konkurenci”, kam pa drugam?
Vsi delajo poceni, če hočem stranke, moram nastaviti nizko ceno
Ko postavljamo ceno svojim storitvam, vedno upoštevamo stroške materiala, dela in dobiček, največkrat pri tem pozabimo na posredne stroške, ki ob našem delu nastajajo, jih ne vkalkuliramo, tako pa tudi dolgoročno sami sebi onemogočimo napredovanje. Pri pripravi cene svoje storitve, se moramo vprašati veliko dejavnikov, med drugim, koliko dopusta, si želimo, koliko časa za izobraževanja in koliko časa za osebno rast, kreativnost in razvoj. Ko vse poračunamo in dobimo ceno na storitev, se je ne smemo ustrašiti, ampak jo pogumno objaviti in moramo jo le znati zagovarjati. Stranke nikoli nimajo težave z visoko ceno in kvalitetno storitvijo, težavo pa imajo z visoko ceno in slabo storitvijo. Če naše delo opravičuje ceno, potem bo to dodatna reklama za od ust do ust. Prenizka cena pa nam zagotovi veliko dela in večne težave s časom, ki ga vedno znova primanjkuje za stvari, ki so za vašo rast in napredovanje pomembne. Zato dobro premislite kakšna bo vaša cena in jo mirne vesti postavite.
Stranke želijo le enobarvne nohte
Enobarvni nohti so znak resnosti, zadržanosti, profesionalnosti. A danes, v spreminjajočem se svetu kjer napredujejo individualisti, ljudje, ki vedo kam gredo, močne ženske, voditelji, je izražanje lastnega jaza in kazanje kdo smo, postalo spet trend, ki nam omogoča, da smo v prednosti pred tistimi, ki tega še niso pogruntali.
Seveda so stranke glede tega zadržane, saj mnoge niti ne vedo, kakšna je razlika, dokler jim mi kot dobri nohtni stilisti tega ne svetujemo in pokažemo. Večina je prepričana, da se nail art ne prodaja. Sam se res redko. Potrebno ga je prodati. Šele ko stranka prvič doživi moč nail arta ve za vedno, da brez njega ne želi več biti. Dejstvo je, da pa je do tega, da postanemo dobra nail artistka, pot malo daljša, saj je potrebno ustvarjati, poizkušati, nadgrajevati a dobra novica je, da se da vsega naučiti. Pa ne govorim o nail artu, ki kriči. Govorim o nail artu, ki je prilagojen za vsako stranko posebej, glede na njen karakter, delo, ki ga opravlja in sporočilo, ki ga želi prenesti. Pomembno je, da ga stranka lahko in zna nositi. Naše delo je opravljeno, če smo dosegle ravno to.
Kaj je resnica in kaj neresnica, presodite same. Še veliko je tem, ki bi jih lahko vključili a več o teh drugič. V kolikor vas katera posebej žge in bi radi, da o njej poklepetamo, nam lahko pišete na: press@galeriaspa.si.
Avtorici: Tina V. Oueslati in Andreja Lovrenčič