Pri ureditvi salona za nohte je torej potrebno poskrbeti za ergonomično pohištvo – strankam in manikerkam na ljubo.
Delo manikerk ali nail designerk v 90 % poteka sede. Mnoge, predvsem samostojne nail designerke, sedijo na svojem delovnem mestu več kot 8 ur, včasih pri delu s strankami 10 do 12 ur.
Dejavnost kot takšna je relativno statična in zahteva konstantno visoko pozornost in koncentracijo. Faze gibanja in s tem možne sprostitve in razbremenitve vratnih in hrbtnih mišic so omejene in majhne. Ureditev delovnega prostora je z vidika ergonomičnosti pomembna, saj s tem zmanjšamo telesne obremenitve v času dela. To tudi velja za stranke na drugi strani delovne mize. Vsak, ki bo kot stranka obiskal salon za nohte, bo znal ceniti prednosti ergonomičnega sedenja v času nege.
Ergonomičnost v salonu
Na kaj paziti med urejanjem salona, kako izgleda ergonomično oblikovano pohištvo, da se zagotovi najboljša razbremenitev nail designerk?
Ergonomičnost se definira kot znanost delovnih pogojev in njihovega prilagajanja na človeka in ima za cilj doseči – skozi optimalno prilagajanje teh pogojev na lastnosti in potrebe delavca – izboljšanje delovne produktivnosti.
Preneseno na situacijo nail designerk to pomeni naslednje: Delovni prostor naj bi bil urejen tako, da podpira človeka pri delu in delovni proces olajša in ga ne otežuje. Delovna miza naj ima višino 76 cm naj ima nastavek za roke strank in podporno palico za noge, da zagotovimo sproščeno držo med nego. Priporoča se zmanjšana globina mize na strani strank (izrez na mizi), da le-te sedijo čim bližje mizi in se ne potrebujejo pripogibati naprej. Namestitev dveh UVA luči, levo in desno, preprečuje obračanje in vrtenje strank med časom utrjevanja materialov na nohtih.
Ker pri piljenju s pilicami ali rezkalnikom nastaja ogromno prahu, naj na mizi ne bi manjkal vgrajen sistem vsesavanja prahu.
Dobra osvetljenost delovne mize je prav tako zelo pomembna: da se izognemo utrujenim očem in dosežemo optimalne rezultate dela, se priporoča osvetlitev mize z lučmi, ki oddajajo dnevno svetlobo.
Zaradi vse večjih prostorskih potreb se obnese dodajanje kotnih povezovalnih elementov pohištva.
Skladiščni prostor
Za shranjevanje izdelkov za nego se priporoča kontejner na koleščkih s posebnimi vstavki, ki preprečujejo drsenje izdelkov in pripomočkov pri odpiranje in zapiranju predalov.
Tako delovni stol kot stol za stranke naj bi se primerjal z dobrim pisarniškim stolom na kolesih in naj bi imel možnost nastavitve po višini.
Višina sedala, naklon hrbtnega dela in sedala naj bi se prilagajali višini in obliki telesa. Le tako se lahko zagotovi sproščeno in neobremenjeno sedenje.