Na televiziji sem gledal oddajo o razkrivanju čarovniških iluzij. Čeprav sem vedno malo dvomil o tem, da je čarovnik prežagal asistentko na dva dela in jo potem kirurško natančno sestavil, sem naenkrat spoznal, da je vse ceneni trik.
V bistvu sem bil žalosten. Spomnil sem se, koliko lepih trenutkov so mi pričarali iluzionisti na predstavah, kako lepo je bilo imeti sanje, da obstaja čarovnija …
Tako pa ni samo v poslu iluzionistov, tako je pravzaprav povsod, tudi v našem poslu. Vedno so med nami črne ovce, ki bodo poskušale našo dobronamernost, znanje in trud prikazati kot cenen trik.
Trudimo se, po naših najboljših močeh in s pomočjo dobronamernih iluzij in znanja, ki smo ga osvojili tekom let in na vseh izobraževanjih, predstavitvah da bi pomagali strankam k sreči in samozavesti, kar v mnogočem pogojuje pogled v ogledalu.
S pomočjo odsevnih elementov v kremicah, optično zabrišemo gubice, kajti gubic odpravit ne moremo. Lahko jih ublažimo. Pa vendar, naš namen ne sme biti zavajanje z vračanjem mladosti, moramo biti pošteni in se zavedati, da ko stranki vrnemo smeh na obraz in ko je zadovoljna s svojo podobo v ogledalu, smo ji povrnili tudi samozavest. In v osnovi, naj bi bil to naš namen. Zdravijo zdravniki!
Trudimo se, da bi v salonih pričarali vzdušje, ki bi strankam pomagalo k lepšemu izgledu, in najraje bi jim težave odpravili kar z magično palčko, a tako žal ne gre.
Strankam v salonih (naj bo to v kozmetičnih, frizerskih ali salonih za urejanje nohtov) se moramo posvetiti, jih poslušati truditi se jih razumeti, poskušati odkriti, kaj je bistvo njihovih težav, jih potolažiti, če je to potrebno, jim pomagati z nasvetom, žavbami in aparati, ter jih sijoče in srečne pospremiti skozi vrata našega salona v upanju, da se kmalu vrnejo.
Pravzaprav smo tudi mi iluzionisti. S pomočjo velikih kozmetični korporacij in zelo razvite industrije kozmetičnih aparatov vračamo strankam sanje in samozavest, kar je več, kot je kadarkoli katerikoli iluzionist naredil na svojem nastopu.
Vsi bilijoni dolarjev, ki jih kozmetična industrija porabi za razvoj, testiranje, odkrivanje novih sestavin in proizvodnjo, bi bili kaj malo vredni brez vaših rok, nasmeha in prijaznega odnosa.
Zavedati se moramo, da nam ni vsem od boga dano, da se spoznamo na kozmetično nego, friziranje, umetne in naravne nohte, management oz. vodenje salona, nabavo potrošnega materiala, nabavo opreme, aparatov in kozmetike, poznavanje retorike, znanje tujih jezikov, osnove računovodstva, knjigovodstva in računalništva, poznavanje trikov pri receptih za hujšanje, na osnovo fizioterapije, nekaj malega o dermatologiji… Kar je najpomebnejše, znati je potrebno tudi zamenjati varovalko in žarnico, in to ne samo v lestencu, tudi v solariju ali pa v lupi, če je potrebno.
Zato pa je skrajni čas, da pametne nasvete, ki smo jih poslušali kot otroci in jih veselo delili svojim otrokom, sedaj sprejmemo dobronamerno tudi sami in se zamislimo nad besedami: »Uči se, študiraj, brez znanja boš v življenju slabo krmaril!«
Živimo v časih, ko razvoj in potrošništvo ne prizanašata nikomur. Če nismo na tekočem, izvisimo. Zato moramo, ne samo poskrbeti za novi aparat v salonu, novo barvo sten ali lepše brisače, poskrbeti moramo tudi za to, da bomo vlagali vase in svoje znanje, in sicer tako, da bomo obiskovali tečaje, čitali strokovno literaturo, se udeležavali kongresov in sejmov in se sploh trudili biti na tekočem z vsem, kar je potrebno, da smo v svojem salonu samozavestni in prvi poklicani za pametno in strokovno podkovano svetovanje stranki in sebi v korist.
In potem se nam ne bo treba bati, kot se čarovniki bojijo črnih ovc v svojih vrstah, ki po televiziji razkrivajo skrivosti njihovih iluzij, saj bomo vedno korak pred tistimi, ki bodo iz nevoščljivosti ali zaradi neznanja poskušali naše delo očrniti in nas prikazati v slabi luči.
Drage moje kozmetičarke, frizerke, maserke … zavedajte se, da je največja magija, ko lahko z dotikom, nasmehom in prijaznim odnosom na še tako siv dan pričarate svoji stranki nasmeh na obraz.
Želim vam polne salone nasmehov!
Vse dobro,
vaš ag